TRYB JASNY/CIEMNY

Sałata z roszponki, suszonych pomidorów i pesto

Poświętne, spokojne odpoczywanie zmącił mi psujący się komputer. Po wielu latach przyjaźni postanowił się poddać i zostawił mnie całkiem samą z poczuciem wszechogarniającej bezradności. Mam nadzieję, że uda mi się mu przywrócić życie bo w przeciwnym razie czeka mnie okres długiej żałoby po utracie wszystkich zapisanych na nim wspomnień. Zmieniając temat, ponieważ obiecałam, że u mnie dziś będzie lekko i świeżo zapraszam Was na super szybką sałatę z roszponki i suszonych pomidorów. Idealna w swej prostocie. Możecie ją przygotować dosłownie w pięć sekund a satysfakcja zostanie z Wami zdecydowanie dłużej. Myślę, że sałata ta doskonale może pasować do chrupiącego grillowanego pieczywa lub jako dodatek do dania głównego. Bardzo polecam, jest pyszna!

  




Sałata z roszponki, suszonych pomidorów i pesto:

- 400 gram roszponki
- 0,5 słoiczka suszonych pomidorów w oleju
- 2 duże łyżki pesto z roszponki z sezamem
- 2 łyżki oleju z suszonych pomidorów
- 1 łyżeczka ostrej musztardy

Roszponkę umyć i osuszyć. Pomidory odsączyć z oleju i pokroić na niewielkie kawałki. Pesto wymieszać z musztardą i olejem. Wszystkie składniki połączyć i zmieszać ze sobą. 

Smacznego!

Lekka Wielkanoc

Komentarze

Polecane posty

instagram @paulina_gruszecka

Copyright © Jazzowe Smaki